Retourneren - Check Die Deal BE

Retourneren

Zo werkt retourneren

Bevalt je artikel niet of zit het niet lekker? Dat kan gebeuren, bij ons heb je een retourtermijn van 14 dagen

 

1. Retourformulier invullen


Vul eerst het retourformulier in, deze kan je uitprinten en toevoegen aan je retourzending.
Het retourformulier vind je hier Retourformulier downloaden

 

2. Pak je retour in


Doe de artikelen terug in de bijbehorende verpakkingen.
Herbruik als mogelijk is de verzenddoos en voeg je ingevulde retourformulier toe.

 

3. Stuur je bestelling terug


Je bestelling mag je op dezelfde manier terugsturen als je het ontvangen hebt.
Heb je het per pakket ontvangen, stuur dan je bestelling terug per pakket.
Heb je de bestelling per post ontvangen dan mag je het ook per post retour sturen.

Ons retouradres:
Check Die Deal B.V.
Tav Retouren
Papland 16
4206 CL, Gorinchem
Nederland

De kosten voor terugsturen zijn voor je eigen rekening.

 

4. Je geld terug binnen 10 werkdagen


Nadat we je retour hebben ontvangen storten we binnen 10 werkdagen je aankoopbedrag terug.
Heb je een waardebon gebruikt? Dan krijg je het bedrag terug in de vorm van een waardebon.

Bezorgkosten betaald? We betalen dit natuurlijk aan je terug (als je de gehele bestelling retouneert)!

Hoe lang duurt het voordat mijn retour verwerk wordt

Nadat we je retour hebben ontvangen storten we binnen 10 werkdagen je aankoopbedrag terug.
Heb je een waardebon gebruikt? Dan krijg je het bedrag terug in de vorm van een waardebon.

Retourvoorwaarden

 

Bestelling retourneren binnen 14 dagen

Als je niet tevreden bent met je aankoop of er om een andere reden vanaf wilt zien, kun je de aankoop uiteraard retourneren. Het is hierbij belangrijk dat het product compleet en onbeschadigd is en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking. Als het product beschadigd is of als het sporen van gebruik vertoont kan het helaas niet worden geretourneerd. De verzendkosten bij retourzending zijn voor de klant. Dit recht geldt alleen voor consumenten, voor zakelijke bestellingen of bestellingen die als zakelijk aangemerkt kunnen worden geldt geen zichttermijn.

 

Retourneren is niet mogelijk voor:


  • Artikelen die langer dan 14 dagen geleden zijn ontvangen
  • Artikelen waarvan de verzegeling is verbroken
  • Verbruiksartikelen zoals lampen, batterijen en vloeistoffen
  • Artikelen die om hygiënische of gezondheidsredenen niet geruild kunnen worden, zoals oordopjes, headsets, ondergoed, persoonlijke verzorgingsproducten en cosmetica
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn
  • Artikelen waarvan de verpakking is beschadigd
  • Digitale producten, zoals licentie sleutels
  • Gepersonaliseerde producten
Artikel(en) ruilen

De verkeerde kleur of maat besteld?
Volg de procedure in 'Zo werkt retourneren' en vul op het retourformulier het gedeelte in voor omruilen.

Terugstorting bij retour

Je geld terug binnen 10 werkdagen
Nadat we je retour hebben ontvangen storten we binnen 10 werkdagen je geld terug.
Je ontvangt hiervan een bevestiging per email zodra we dit gedaan hebben.

Defect of verkeerde levering

Is er een verkeerd product geleverd of werkt je product bij aankomst niet, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Onze klantenservice medewerker zal je van dienst zijn om dit probleem voor je op te lossen.
Onze contactmogelijkheden staan hier: Contacteer ons

 

Zending annuleren
We merken dat er wat onduidelijkheid kan zijn over zendingen annuleren.
Wanneer kan je annuleren?
Een zending annuleren en afzien van je order zijn 2 verschillende dingen, maar worden vaak door elkaar gehaald.
We kunnen je zending annuleren zo lang deze nog niet verzonden is.
Zodra het al verzonden is kan deze niet meer geannuleerd worden want we kunnen dit pakketje dan niet meer onderscheppen of het adres er van laten wijzigen.
Maar betekend dit dan dat je niet meer kan afzien van de aankoop na verzending?
Nee, je hebt een wettelijk bedenktermijn van 14 dagen welke ingaat na ontvangst van je bestelling en is het een bestelling van meerdere producten dan gaat deze termijn in zodra het laatste product in deze bestelling geleverd is.
Is je bestelling al verzonden en kunnen we het dus niet meer voor je annuleren, dan vragen wij je om de levering af te wachten en het daarna naar ons te op te sturen.
Zijn er ook producten uitgesloten van het zichttermijn, ja dit zijn:
  • Artikelen die om hygiënische of gezondheidsredenen niet geruild kunnen worden, zoals oordopjes, headsets, ondergoed, persoonlijke verzorgingsproducten en cosmetica
  • Digitale producten, zoals licentie sleutels
  • Gepersonaliseerde producten
Nog andere vragen? Onze klantenservice medewerker zal je van dienst zijn om dit probleem voor je op te lossen.
Onze contactmogelijkheden staan hier: Contacteer ons

 

Ontbindingsrecht
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te ontbinden. De ontbindingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het ontbindingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te ontbinden. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor ontbinding klik hier om te downloaden, maar bent hiertoe niet verplicht.

Onze contactgegevens:

Check Die Deal B.V.

Mail: support@checkdiedeal.nl

U kunt het modelformulier voor herroeping of een andere duidelijk geformuleerde verklaring ook elektronisch invullen en opsturen per email: support@checkdiedeal.nl Als u van deze mogelijkheid gebruik maakt zullen wij u per direct via e-mail een ontvangstbevestiging van uw herroeping sturen. Om de ontbindingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het ontbindingsrecht te verzenden voordat de ontbindingstermijn is verstreken. GEVOLGEN VAN DE ONTBINDING Als u de overeenkomst ontbindt, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te ontbinden, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
  • U dient de goederen zo spoedig mogelijk, maar toch  in ieder geval niet lager dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te ontbinden aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken;
  • De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. De kosten worden geraamd op een maximum van ongeveer 6,95 EUR voor zendingen tot 10 kilo vanuit Nederland en 16,40 EUR voor zendingen vanuit België en Duitsland tot 10 kilo.
  • U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Uitgesloten voor herroeping zijn digitale producten, hygiënische producten en gepersonaliseerde producten vanwege de aard van de producten.

Zonet toegevoegd aan de wishlist:
Mijn Wishlist
Zonet toegevoegd aan je winkelwagentje